17 Mart 2011 Perşembe

2 kelime öteye taşındık...

www.damlaarslan.com


Herkese Merhaba,

Uzun zamandır içinde herşeyi tutabileceğim bir site istiyordum. Ön hazırlık olarakta burdan blog yazmaya başladım. Başladım başlamasına ama daha gelişemeden blogspot yasaklandı. Yasaktan önce de varolan ancak içeriği tam olarak hazır olmayan sitemin yapım aşaması böylelikle hızlanmış oldu. Wordpress yüklendi, tema seçildi, başlıklar, renkler, fontlar, burdaki yazıların oraya taşınması vs. derken bir aşamaya gelindi.

Yeni sitemin yapımı aşamasında bu konuda yetkin olan sevdiğim sayesinde isteğim gerçekleşti. Ve ben çok mutlu birisi oldum :)

Gelişecek çok şey var daha ama dayanamadım. Paylaşmak istedim. Bu konuda çok heyecanlıyım. Çok değişik fikirlerim ve elimden geldiği kadarıyla ömrüm boyunca burada paylaşacağım.

Beni görebilen, bu yazıyı okuyabilen herkesi oraya beklerim. Beni oradan takip etmenizi dilerim...

Burdan ya da www.damlaarslan.com  linkinden yeni sitemi ziyaret edebilirsiniz.

Yeni sitemde, yeniliklerle görüşmek dileğiyle... :)




......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder