21 Şubat 2011 Pazartesi

üretici türetici üstüne bir de tüketici

Herkese merhaba,

Son zamanlarda bir arayış içerisine girdim. Hayatımda bir eksiklik var diyip durdum kendime ve sanırım ciddi ciddi bu sabah ilk kez bunun ne olduğunun farkına vardım. Bir burç yorumcusunun sosyal medyada başak burcu (tam bir başak burcuyum) ile ilgili yorumunu okuduktan sonra dank etti.

"Başak, ancak üretirse mutlu olur."

ÜRETMİYORUM... Olduğum yerde sayıyorum neredeyse 2 yıldır. O yüzden de mutsuzum daimi olarak. Üretmiyorum, türetmiyorum aksine sürekli tüketiyorum... Herşeyi tüketiyorum. Kendimi, çevremdekileri, içimi, yemekleri, kıyafetleri, işi herşeyi. Karşılığında üretmiyorum bile. 

İnsan taşınınca ne kadar çok eşyası olduğunun farkına varıyor. Ayıklamaya çalışıyorum ve aralarından çıkanlar beni bile şaşırtıyor. Kağıt hamurundan yaptığım yüzler, şeffaf koli bandından yaptığım nazar boncuğu veya çiçek süslemeli mücevher kutuları ve mumluklar, kitap ayraçları, karakalem çalışmalarım, kocaman resim defterinin içinden çıkan çoook eskiden yaptığım resimlerim, yeniden tasarladığım eski çantalar, bileklikler, telefon kılıfları, tasarımı bana ait örgüsü annemden şapka, atkı, bolero, kazak, kolsuz boğazlılar, kapşonlu ya da cepli kazaklar, ekmek sepeti, çeşit çeşit bir dünya şey çıktı ortaya. Onları görünce aldı mı beni bi düşünce... Son 2 yılda ürettiğim ya da türettiğim şeylere bir baktım ki ortada iki çizdirikten, 3 iplikten, birkaç kelam yazıdan başka bir şey yok!! Blog konusunu da zaten bu boşluk ve içimdeki biriken doluluk hissine borçluyum. O yüzden en kısa zamanda önceden yaptıklarımı burda yayınlayacağım. Ve yeni yeni türetkenliklere girişeceğim :)) 

Hadi hayırlısı.. Bana şans dileyin... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder