15 Şubat 2011 Salı

taze nefes

Yeni bir ev...
Yeni düzen...
Yeni oda...
Yeni heyecanlar...
Yeni bir hayat...
Kısacası taze nefes...

Doğduğum günden beri içinde bulunduğum ev sayısı dün taşındığımızla birlikte 8. Ne asker çocuğuyum, ne polis ne de öğretmen. Bu aslına bakarsanız oldukça fazla bir rakam. Sonuçta İstanbul'da Kadıköy ve Üsküdar semtlerinde tam 8 ev.
8 ev demek, 7 taşınma merasimi demek, 8 ayrı ev düzeni, ayrı ev şekli, yaşama biçimi demek. Sonuçta henüz 25 yaşındayım.

Gerçi yaşadığım ev sadece 1 taneydi, umarım bu 2. olur... Yaşadığım derken, yaşam dolu olduğumdan bahsediyorum. En güzel günlerimi Kozyatağı İnönü caddesindeki Menekşe apartmanında geçirdim. İlk dostluklar, ilk aşk, ilk heyecanlar, yeni okullar, bir sürü harika şeyler. Kötü günleri anımsamıyorum, anımsamak istemiyorum. Orda yaşadığım tüm güzel şeyler de orayla birlikte gömüldü.

Şimdi yeni bir eve taşındık, çok şirin, çok güzel, çok samimi, sıcacık bir yuva... Uzun yıllardır o evden sonra taşındığımız 3 evden sonra bu ev, yuva demeye en yakın olduğum yer... Çok çok mutluyum, sadece paylaşmak istedim. Umarım hayırlısı olur ailem ve benim için :) Bir tek kendi yuvamı kurmak kaldı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder