24 Şubat 2011 Perşembe

Derya Baykal'ın Aşkımızın Ataşı


Merhaba,

Derya Baykal'ın blogunda gezinirken bana ulaşan izleyicimin ricası üzerine bu postu hazırladım. Şuanda ofiste olduğum için sadece birkaç minik püf noktasını söyleyebileceğim :) 

Okumadan önce Derya Baykal'ın blogundaki post için lütfen tık tık 

Önce küçük ataşlarla denedim ama pek beğenemedim üstelik tığlarken zor oluyor. Bu yüzden 8 cm. lik büyük bir ataşla denedim ve daha çok beğendim. Tabi bu beğeniye bağlı. 8 cm. lik ataşları bükmesi zor oluyor, o yüzden size önerim kerpeten ile tam ortasından bükün. Bükerken dikkatli bir şekilde Derya Baykal'ın sitesindeki şekilde sırayla bükmeniz lazım kesinlikle. Bende küçük ataşlarla aşağıdaki gibi anlatmaya çalıştım. Umarım yardımı olur. 




Elimde şuanda 3 cm.lik ataşlar vardı. O yüzden 3 cm. olanlardan gösterdim ama kesinlikle bunlardan denemeyin. En az 5 cm. lik olanlarla yaparsanız daha güzel olur derim.




Öncelikle sağdaki ve yukardaki fotoğrafta olduğu gibi hafifçe ayırmanızı öneririm. Uzun kısım aşağıda ve önde kalacak şekilde.







Sonra öndeki uzun tarafın tam ortasından bükmeye başlıyoruz. Ancak aşağıdaki şekle dikkat ederek.





 

 Sonuçta elinizde bu şekil olacak biçimde bükmeniz lazım. Uzun kenar en önde kalmış olacak. Daha sonra ister kalbin üst sağından ister üst sol kulakçığından başlayarak Derya Baykal'ın da anlattığı gibi öndeki kalp formunun üzerine sık iğne ile tığlıyoruz. Hepsi bu. Oldu da bitti maşallah :))







Ofiste bu şekilde kullanıyorum :) Sevgilime mavisini yapacağım yine büyük ataşla. Evde de değişik kullanma fikirlerim yok değil...

Teşekkürler Derya abla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder