16 Şubat 2011 Çarşamba

aşk tesadüfleri severmiş

Aşk Tesadüfleri Sever

Veee sonunda taşınma yüzünden ve bazı olumsuzluklar nedeniyle ertelediğim sinema keyfini yaşadım. Ancak düşündüğümden farklı etkiler yarattı film bende. Ben düşünmüştüm ki giderim iki ağlarım son sahnelerde, ohh rahatlarım hem... Nitekim öyle olmadı. Nedense filmin hemen hemen her anında bir ağlama güdüsü doğdu bende!! Tamam ben sulugözümdür de o kadar da değil!..

Benim gibi azımsanmayacak sayıda film izlemiş, izleyen ve takip eden biri için, üstelik başak burcunun tipik özelliği olan eleştirel yönüme rağmen bu filmi kesinlikle eleştiremeyeceğim. Üstüne bir de filmi birkaç defa daha izleyip değişik açılardan filmi ve hissettirdiklerini değerlendirmem lazım. Bir kez daha izlemeden bende yarattığı etkiyi tam olarak söyleyemeyeceğim. Ama şu kadarını söyleyebilirim ki filmin neredeyse her sahnesi içimde çok derinlerde bir yerlerde gömüp bıraktığım şeyleri anımsattı. Sanırım bu yüzden bu kadar hüzünlendim...

MUTLAKA GİDİLİP İZLENMELİ!!!


Çok muhteşem ve harika bir film olduğunu düşünmemin en önemli sebebi bende yarattığı derinlik hissi. Uzun zamandır bu kadar içime dokunan bir film izlememiştim. Gerçekten bu film bana çok dokundu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder