17 Ocak 2011 Pazartesi

Çilekli durak

Merhaba herkese, 

Bu yazının isminin çilekli durak olması sadece bana o günü hatırlatacak bir kelime olmasındandır. Birkaç gün önce bir durakta yazdığım bu yazıyı sizinle paylaşmak istedim...
Tabi bu yazıyı yazarken aşağıdaki gibi konforlu bi durakta olmak isterdim...

"Neymiş, 14 Ocak 2011 miş. Saat tahmini 8'e geliyor. Atatürk Cad. Ulaştır Sokak durağındayım. Evet tam olarak durakta :) Hayatım boyunca hep sevmişimdir durakları. Bunun gibi sessiz olanları değil de, Kadıköy, Göztepe, Yenisahra durakları mesela, onları daha bir sevmişimdir. 


Duraklar... İnsan hayatında da olan duraklar. Duraklama anları. Hapşururken kalbinin durduğu anlar, aşık olduğunda hayatının durduğu anlar, heyecandan nefesini tutup kaldığın anlar, gülmekten nefes alamadığın anlar; giderken sevdiğin arkasından baktığın ve o gittikten sonra geride kalan koca bir yalnızlığın geçmesini beklediğin anlar. Tüm bu duraklar bizi daha güçlü, daha mutlu, daha huzurlu yapan duraklar. Duraklardan çok şey öğrenebilir insan. İnsanlık ta buna dahil. 

Durakta öylece oturursun. Tam da bu cümleyi yazmıştım ki bir adam bana buralarda market var mı diye sordu. Eşi de yanında, meyve alacaklarmış. "bak yerde çilek var ama reçel, olma mı ?" diyecektim :))  Yere düşüp kırılmış kavanoz parçalarının arasındaki çilek reçeli!! Her geçen sanki burda katliam yapmışım gibi yüzüme bakıyor. Zaten durakta yazı yazan bir deli görüyorlar, bir de çilek reçeli fazla tabi!! Gelen otobüslere binmeyen sıkı sıkıya giyinmiş bir kız. Giyinmek demişken, aklıma ayaklarımın ne kadar da üşüdüğü, keşke 2 çorap giyseydim düşüncesi geliyor. Evet evet çok soğuk. Hastalığın pençesinden henüz kurtulamamış biri olarak tekrar kendimi o kollara atmamalıyım. 

Yazmak iyi geldi ama şimdilik. Ahh bir de çizebilsem..."

3 yorum:

  1. durakta beklerken bu yazıyı yazdım deyince bir kere 45 dk dan fazla otobüs beklemiştim nasıl sinir olmuştum başlasam romanın ilk bölümleri biterdi herhalde diye düşünmekten kendimi alamadım şimdi :p

    YanıtlaSil
  2. :)) ben eskiden durakta birkaç saatten fazla otururdum.. bu benim için bir alışkanlık gibiydi, o kadar ki bi yere gideceğim zaman bile kendime şart koyardım, 3. otobüse bineceğim!! biraz manyakca ama damlaca :)))

    YanıtlaSil
  3. hehe gerçekten manyakçaymış yani damlaca :))

    YanıtlaSil